Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Autor
Kubiczek Bożena
(2)
Badura-Strzelczyk Gabriela
(1)
Goch Aneta
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Autorytet
(2)
Nauczanie
(2)
Uczenie się
(2)
Literatura dziecięca niemiecka
(1)
Matematyka
(1)
Metoda Montessori
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Teatr dziecięcy i młodzieżowy
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42705 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9920, W.p9946 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okład.: Poradnik nauczyciela
Streszczenie: Wprowadzenie; Część 1. Prawidłowości procesu uczenia się - od autorki; Rozdział 1. Dlaczego uczenie się?; 1. Tradycyjny i nowoczesny model nauczania i uczenia się; 2. Efektywność procesu uczenia się; 3. Stadia w rpocesie uczenia się; 4. Jak rozpoznać style uczenia się, uwzględniając różnice między ludźmi?; 4.1. Sposób analizy tekstu; 4.2. Strategie uczenia się; 4.3. Style uczenia się; 4.4. Systemy reprezentacji poznawczej; 4.5. Style myślenia; 4.6. Typy inteligencji; 4.7. Typy temperamentu; Rozdział 2. Przyspieszone uczenie się; 1. Czynniki sprzyjające przyspieszonemu uczeniu się; 2. Pozytywne myślenie a sukces w uczeniu się; 2.1. Budowanie WSWS - wysokiej samoocony i wiary w siebie; 3. Zasady przyspieszonego uczenia się; 4. Cykl przyspieszonego uczenia się; 4.1. Środowisko dla procesu uczenia się; Rozdział 3. Uczenie się w klasie jako grupie społecznej; 1. Wybrane cechy grup; 2. Komunikacja społeczna w grupie; 3. Etapy rozwoju grupy; 4. Role społeczne w grupie; 5. Rola lidera grupy; Rozdział 4. Autorytet w procesie uczenia się; 1. Refleksje o autorytecie; 1.1. Rodzaje autorytetu; 2. Autorytet a władza; 3. Autorytet w oczach dzieci - aspekt rozwojowy; 3.1. Młodszy wiek szkolny; 3.2. Średni wiek szkolny; 3.3. Starszy wiek szkolny; 4. Budowanie autorytetu; 4.1. Procedura konstruktywnego utrzymywania autorytetu; 5. Strona dla Ciebie - arkusz samooceny; Część 2. Przegląd metod aktywizujących - od autorki; Rozdział 1. Metody i techniki aktywizujące; 1. Metoda aktywna czy aktywizująca; 2. Dlaczego metoda aktywizująca a nie tradycyjna?; 3. Istota metody aktywizującej; 4. Prezentacja wybranych metod i technik aktywizujących; 4.1. Techniki wspierające rozwój grupy; 4.1.1. Metafory; 4.1.2. " Niedokończone zdania "; 4.1.3. Wywiad - rzeka z samym sobą; 4.1.4. " Poszukaj kogoś, kto "; 4.1.5. " Pory roku "; 4.1.6. " Projekt Alfa "; 4.2. Techniki asertywne; 4.2.1. Technika " pięciu etapów "; 4.2.2. Technika " zdartej płyty "; 4.2.3. Technika " czas do namysłu "; 4.2.4. Technika " zmniejszanie napięcia "; 4.3. Metody i techniki uczenia się; 4.3.1. Mapa pamięci ( mind mapping ); 4.3.2. Projekt edukacyjny; 4.3.3. Metoda tekstu przewodniego ( MTP ); 4.3.4. " Karuzela "; 4.3.5. " Kawałki tortu "; 4.3.6. Checklist - lista kontrolna; 4.3.7. Planowanie z przyszłości; 4.3.8. Technika twórczego myślenia 635; 4.3.9. JIGSAW, czyli puzzle; 4.3.10. Mapa klanu Szkotów; 4.3.11. " Running dictation " - dyktando w biegu; 4.3.12. " Wąż "; 4.4. Metody i techniki rozwiązywania problemów; 4.4.1. " Burza mózgów "; 4.4.2. " Myślowe kapelusze "; 4.4.3. Analiza pola sił Kurta Lewina ( APS ); 4.4.4. Metoda kreatywnego rozwiązywania problemów ( KRP ); 4.4.5. Metoda rozwiązywania konfliktów bez porażek albo " dwóch zwycięzców "; 4.4.6. " Akwarium "; 4.4.7. Technika " kuli śniegowej "; 4.4.8. Dyskusja " Puste krzesło "; Część 3. Metody i techniki aktywizujące w praktyce - od autorki; Rozdział 1. Planowanie procesu uczenia się w klasie; 1. Planowanie procesu uczenia się przez ucznia; 2. Planowanie procesu uczenia się ucznia przez nauczyciela; 3. Przykładowe scenariusze; 4. Strona dla Ciebie - miejsce na Twój scenariusz; Aneks: Teksty uzupełniające; Zamiast zakończenia; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41763 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okład.: Poradnik nauczyciela
Streszczenie: Wprowadzenie; Część 1. Prawidłowości procesu uczenia się - od autorki; Rozdział 1. Dlaczego uczenie się?; 1. Tradycyjny i nowoczesny model nauczania i uczenia się; 2. Efektywność procesu uczenia się; 3. Stadia w rpocesie uczenia się; 4. Jak rozpoznać style uczenia się, uwzględniając różnice między ludźmi?; 4.1. Sposób analizy tekstu; 4.2. Strategie uczenia się; 4.3. Style uczenia się; 4.4. Systemy reprezentacji poznawczej; 4.5. Style myślenia; 4.6. Typy inteligencji; 4.7. Typy temperamentu; Rozdział 2. Przyspieszone uczenie się; 1. Czynniki sprzyjające przyspieszonemu uczeniu się; 2. Pozytywne myślenie a sukces w uczeniu się; 2.1. Budowanie WSWS - wysokiej samoocony i wiary w siebie; 3. Zasady przyspieszonego uczenia się; 4. Cykl przyspieszonego uczenia się; 4.1. Środowisko dla procesu uczenia się; Rozdział 3. Uczenie się w klasie jako grupie społecznej; 1. Wybrane cechy grup; 2. Komunikacja społeczna w grupie; 3. Etapy rozwoju grupy; 4. Role społeczne w grupie; 5. Rola lidera grupy; Rozdział 4. Autorytet w procesie uczenia się; 1. Refleksje o autorytecie; 1.1. Rodzaje autorytetu; 2. Autorytet a władza; 3. Autorytet w oczach dzieci - aspekt rozwojowy; 3.1. Młodszy wiek szkolny; 3.2. Średni wiek szkolny; 3.3. Starszy wiek szkolny; 4. Budowanie autorytetu; 4.1. Procedura konstruktywnego utrzymywania autorytetu; 5. Strona dla Ciebie - arkusz samooceny; Część 2. Przegląd metod aktywizujących - od autorki; Rozdział 1. Metody i techniki aktywizujące; 1. Metoda aktywna czy aktywizująca; 2. Dlaczego metoda aktywizująca a nie tradycyjna?; 3. Istota metody aktywizującej; 4. Prezentacja wybranych metod i technik aktywizujących; 4.1. Techniki wspierające rozwój grupy; 4.1.1. Metafory; 4.1.2. " Niedokończone zdania "; 4.1.3. Wywiad - rzeka z samym sobą; 4.1.4. " Poszukaj kogoś, kto "; 4.1.5. " Pory roku "; 4.1.6. " Projekt Alfa "; 4.2. Techniki asertywne; 4.2.1. Technika " pięciu etapów "; 4.2.2. Technika " zdartej płyty "; 4.2.3. Technika " czas do namysłu "; 4.2.4. Technika " zmniejszanie napięcia "; 4.3. Metody i techniki uczenia się; 4.3.1. Mapa pamięci ( mind mapping ); 4.3.2. Projekt edukacyjny; 4.3.3. Metoda tekstu przewodniego ( MTP ); 4.3.4. " Karuzela "; 4.3.5. " Kawałki tortu "; 4.3.6. Checklist - lista kontrolna; 4.3.7. Planowanie z przyszłości; 4.3.8. Technika twórczego myślenia 635; 4.3.9. JIGSAW, czyli puzzle; 4.3.10. Mapa klanu Szkotów; 4.3.11. " Running dictation " - dyktando w biegu; 4.3.12. " Wąż "; 4.4. Metody i techniki rozwiązywania problemów; 4.4.1. " Burza mózgów "; 4.4.2. " Myślowe kapelusze "; 4.4.3. Analiza pola sił Kurta Lewina ( APS ); 4.4.4. Metoda kreatywnego rozwiązywania problemów ( KRP ); 4.4.5. Metoda rozwiązywania konfliktów bez porażek albo " dwóch zwycięzców "; 4.4.6. " Akwarium "; 4.4.7. Technika " kuli śniegowej "; 4.4.8. Dyskusja " Puste krzesło "; Część 3. Metody i techniki aktywizujące w praktyce - od autorki; Rozdział 1. Planowanie procesu uczenia się w klasie; 1. Planowanie procesu uczenia się przez ucznia; 2. Planowanie procesu uczenia się ucznia przez nauczyciela; 3. Przykładowe scenariusze; 4. Strona dla Ciebie - miejsce na Twój scenariusz; Aneks: Teksty uzupełniające; Zamiast zakończenia; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42386, W.42131 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej